14 aprilie 2014

Cele patru Binecuvantari (rugaciuni) ale Ho'oponopono, usor de urmat si o unealta grozava pentru Legea Atractiei



”Imi pare rau” - pentru ce imi pare rau? Pai, cateodata, in viata noastra facem sau spunem lucruri pe care apoi le regretam. Acesta este un mod normal de a gandi despre ”Imi pare rau”. Totusi, este mult mai mult decat atat. Subconstientul nostru si ADN-ul nostru absoarbe multe lucruri de care nici macar nu suntem constienti si totusi, aceste absorbtii pot bloca Energia Divina, astfel ca ceea ce fac eu cand spun ”imi pare rau” este ca ma refer la toate lucrurile care s-au intamplat, de care sunt constient sau nu...dati-mi voie sa reformulez: spun ca imi pare rau pentru tot ceea ce blochez, care a aparut in mod constient sau altfel, in timpul vietii mele sau inainte, dar la care am luat parte. Imi pare rau, imi pare rau ca fac parte din acele blocaje in orice fel.


”Te rog sa ma ierti” - ceea ce vreau sa spun de fapt este: ”permite-mi sa ma iert pe mine”, ”permite-mi sa ma iert pe mine”, tineti minte? Dumnezeu este Iubire Neconditionata, Dumnezeu nu ne judeca, noi ne judecam, astfel ca ne impovaram cu resentimente si regrete, asa ca...”permite-mi sa ma iert pe mine pentru toate blocajele din care am facut parte si care blocheaza Iubirea Neconditionata a lui Dumnezeu din interiorul meu”

"Multumesc” - multumesc Energiei Divine a lui Dumnezeu dinlauntrul meu si parintelui acestei Energii Divine, care este Dumnezeul Universal, Energia Universala. Multumesc pentru ca solutia se afla deja aici si multumesc pentru ca mi-ai permis deja mie sa ma iert.

”Te iubesc” - Iubire neconditonata pentru mine insumi, pentru Energia Divina a lui Dumnezeu dinlauntrul meu si pentru Esenta Divina din orice viata, din orice materie care este aici acum, a fost inaintea mea sau va urma sa fie.

Cele patru binecuvantari: ”Imi pare rau”, ”Te rog sa ma ierti”, "Multumesc” si ”Te iubesc”.

Niciun comentariu: